donderdag 20 oktober 2011

vlinders

Dit is op linnenkarton gemaakt. Distressinkt op je acrylblok, nevel er wat water over, heel klein beetje maar, druk hem gelijk af op het linnenkarton. Dep hem gelijk droog.Nu een iel stempel met wat bloemen erop ..Stempel de 3 vlinders op mooi scrappapier en knip uit.Nevel wat glimmermist over de vlinders, en rol de vleugels wat op met een rond potlood of zo.Laat drogen of droog het met een heat-tool.Zoek er een leuke tekststempel erbij en zet die naast het rode vlak.Plak de vlinders op het rode vlak. Mat de kaart af. Gr Ballie...........

7 opmerkingen:

  1. Dit is echt wel een hele mooie kaart zeg!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super Balie en in het echt nog veel mooier.

    Groetjes en tot een volgende keer maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt, Ballie...stijlvolle combi!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat mooi vooral de vlinders zijn prachtig.
    Bedankt dat je volger bent van mijn blog.
    Groetjes marleensstempelavonturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is schitterend Ballie. Een heel mooie achtergrond en natuurlijk de vlinders. Vind ik zelf zo onwijs mooi.
    Ben je blog even doorgelopen en je maakt prachtig werk. Wil je dan ook blijven volgen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Leuke tekst ook, eigenlijk is alles leuk aan deze kaart, en mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bernarda nu ik volger geworden ben kom ik wat ideetjes pikken hoor.
    Dit lijkt me ook weer zo fantastisch om te doen en 't oogt heel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave √° comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)