zondag 8 juli 2012

Just for You

Just for You , eerst 3 rondjes gemaakt,uitgeknipt, ingekleurd met fluor stiften, aan de randjes met walnut stain distressinkt bewerkt, daarna wat met je vingers druppels water laten vallen op de 3 rondjes en gelijk afdeppen. De bloemen erin gestempeld .Filmstrip gestempels op vellumpapier en uitgeknipt, ook 3 vlinders ingekleurd met fluor stiften.Dit alles op een witte kaart geplakt en er boven nog vlinders gestempeld, beneden een ronde tekststempel.
Alle stempels zijn van: http://www.stampinback.nl/
Aan de buitenste randjes een zwarte lijn gezet mert een zwarte gel-pen en ook schuine streepjes met de zwarte gel-pen.  groetjes Ballie........

17 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie kaart is dit. Leuke techniek zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Bally, wat een geweldig idee, lijkt zo simpel als je het leest, maar je moet er maar op komen, heel mooie kaart, fijne zondag nog en groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan. Prachtige stempels en kleuren!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige en aparte kaart Ballie
    Heel leuk zo die drie cirkels met de prachtige stempels erin.
    De kleuren vind ik ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ballie

    Ben ik nog eventjes .
    Ik heb een reactie verwijderd omdat blogger weer eens kuren had en ik dacht dat hij niet was verzonden ,vandaar de verwijdering.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo...
    Wat een geweldige creatie... ik ben gelijk volger geworden...
    Liefs, Deborah
    Http://boortj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A gorgeous card,love the image and fab colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk! Met een prachtig resultaat, zeer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijzonder mooie kaart geworden Bennarda.
    Heel mooi effect met die drie gekleurde cirkels.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Een leuk idee en mooie kleuren de rondjes. Geeft een heel mooi effect en dan nog het mooie werk met de vlinders; dit maakt deze kaart helemaal af! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel apart gemaakt Bennarda....echt prachtig!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bennarda

    Wat een gaaf kaartje, prachtig is hij.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Bennarda,

    Wat een mooie kaarten maak jij !!
    Bedankt dat je volger bij mij geworden bent.
    Vanaf nu volg ik jou ook....
    Ik heb niet zo heel veel tijd, dus vergeef het me als ik niet altijd reageer !

    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)