maandag 3 september 2012

simply

Deze kaart bestaat eigenlijk uit 3 ATCtjes, op ieder ATCtje heb ik een kalproos met versamark gestempeld.
Versamark gebruik je ook voor het embossen , maar dat heb ik hier niet gedaan.Daarna ben ik de kaart eerst met licht blauw (distressinkt) en zo steeds een beetje donkerder gaan insponzen, goed opwrijven en daarna met een fantastix nog een keer in iedere bloem met blauwe distressinkt .Ook met dezelfde inkt de ronde bolletjes van een malletje gestempeld, tekst er op en het geheel afmatten op zwarte en licht blauwe kaart.
Stempels komen van :  http://www.stampinback.nl/
groetjes Ballie.......
Hier boven zie je 2 fantastix, je kunt ze ook in water deppen en dan distressinkt (of andere inkt op water basis) laten vervagen.

16 opmerkingen:

  1. Dit ziet er gaaf uit, Bennarda.
    Mooi gesponst en de bloemen springen er echt uit!
    Ik weet alleen niet wat een fantastix is?
    Een soort wattenstaafje iets, waarmee je inkt kunt aanbrengen misschien?
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dit is het kaartje dat ik al in mijn sitebar zag komen, maar wat ik niet kon bekijken. Heel mooi gedaan!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prachtig, wat een mooi resultaat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik had deze al eerder in het klein in m'n sidebar bewonderd. Zo groter te bekijken is het een bijzonder mooie kaart! Mooie techniek zo en fijn dat je laat zien waarmee je gewerkt hebt; ik kende deze niet zo goed. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zeker fan van deze kaart, prachtige blauwovergang!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi weer Bennarda, ik vind die kleur blauw super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is dit een geweldig drieluik en wat een subtiel kleurgebruik, helemaal mooi.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi de kleuren zijn ook erg mooi
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is net een drieluik zo Ballie...heel mooie kaart in zijn geheel. Ben je al klaar met knippen en plakken? :-))
    Was gezellig he...

    Lieve groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vind ik dit super mooi en leuk zeg.
    Net als Alie al zei net een drieluikje.
    Prachtig hoor.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, jouw stempeltechnieken daar kan ik nog wat van leren, je hebt er een volger bij! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maak je toch een mooie en aparte creaties Bernarda SUPERRRRRRRRRRRRRRR
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superrrr mooie kaart is dit! Zo knap gedaan!

    Hugs, Laura@USA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Bennarda,

    Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Ik ben ook jouw volger geworden. Wat een prachtige creatie zeg, dat blauw is schitterend, en die klaproos....ik heb net die stempelset besteld, hij is prachtig!

    Dankjewel voor de inspiratie!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave √° comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)