dinsdag 1 januari 2013

schaduw, spiegeling

Iedereen een gezond en een creatief 2013 gewenst......


Het is niet te zien aan de kaart, maar de kaart zelf is donker bruin en niet zwart zoals het nu lijkt.
Ook heb ik de stempel met stazon bruin gestempeld op Staminback papier.Daarna heb ik de schaduwstempel gebruikt. Dat wil zeggen, de stempel ( met eifeltoren) stempelen op de schaduwstempel ( rubber), dan de schaduwstempel recht tegenover de gestempelde onderste boven stempelen. Dat is dan de spiegeling in het water in dit geval, ook dit met stazon bruin gestempeld. Goed laten drogen , met distress-inkt de lucht (grijs-blauw) en met donkerder distress-inkt het water kleuren.Het kaartje matten (is dus met donkerbruin gedaan en niet zwart) , mijn scanner werkte niet goed mee, sorry daarvoor.
Ook de schaduwstempel is van Stampinback,    groetjes Ballie....................................

12 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor 2013 Bennarda, en je kaartje is prachtig (en toont als bruin hoor).

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al werkt je scanner niet mee; het is een hele mooie kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bennarda,
    Jij ook een goed, gezond en creatief nieuwjaar.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart om het nieuwe jaar mee te starten Ballie!

    Jullie ook de allerbeste wensen voor 2013!!

    Lieve groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Bennarda, voor jou ook een heel goed 2013 en ik vind je kaart weer prachtig, ik wist niet dat er ook schaduwstempels bestonden, erg mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart Bennarda.
    Wens je een gelukkig ,gezond en creatief 2013.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart en altijd leuk om te lezen hoe je te werk bent gegaan.
    Ik dacht dat je de schaduw op een sheet had gestempeld.
    Ook de groene vorige kaart is heel erg mooi.
    Ook voor jouw nog de beste wensen voor 2013, hopelijk blijf je ons verrassen met die mooie stempel kaarten.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een geweldige kaart is dit! Zijn al die stempels van jezelf? Dan heb je er heel wat!!
    Mooi, hoor!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart super mooie kleuren heb je gebruikt
    Ook de beste wensen voor het komende jaar
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi uitgevoerd deze kaart Bennarda!!
    Deze afbeelding leent zich hier duidelijk perfekt voor.
    Voor jou ook een gezond en mooi 2013.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ballie, wat een prachtige kaart weer. Ik heb geen idee wat een schaduwstempel is, maar het geeft een schitterend effect op je kaart! Ik wens je alle goeds voor 2013, gezondheid en veel creativiteit, zodat ik nog vaak kan genieten van al het moois dat je laat zien. Ik vind je uitleg ook zo leuk om te lezen! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar kan ik nog iets van leren !
    Een hele mooie kaart !
    Groetjes

    laurette

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)