donderdag 7 februari 2013

spijkerbroekzak-stempel


Deze stempel op SB papier gestempeld met stazon blauw. De grote vlinders ook op SB papier met versa-mark gestempeld en met blauwe embossing poeder bestrooid , met de heattool bewerkt. Uitgeknipt en de vlinders ingekleurd met memento-markers.Op het gele van de vlinder wat glaze gedaan. Op de spijkerbroekstempel zelf ook enkele vlinders gestempeld. Bij 2 van de grote vlinders heb ik een insnede gemaakt zodat daar de vlinder een klein stukje in paste.Wat foam achter de vlinders en alles afmatten. Heel apart, een spijkerbroekzak stempel. Groetjes Ballie.......

17 opmerkingen:

  1. mooie kaart en wat een leuke stempel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele mooie stempel. Iets wat ikzelf waarschijnlijk niet snel zou kopen, maar ik zie nu wat de mogelijkheden zijn. Echt heel stoer kaartje en ook een stempel die heel geschikt is voor mannenkaarten.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat schitterend Bennarda, ik vind het echt helemaal te super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ballie,
    wel apart maar ook heel erg leuk!! Stoer zo, hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook ik vind hem apart en heel stoer
    echt geweldige techniek.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stempel zeg! Echt heel stoer, ook met die insnedes. Zo zijn het echte zakken! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met het blauw dat je zo gebruikt hebt lijkt het echt spijkerbroekenstof; heel mooi! en de vlinders passen bijna altijd erbij.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er leuk, lief en stoer uit Bennarda!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Bennarda, wat een stoere kaart, ik wist niet daar ook stempels van waren, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke en aparte stempel Ballie en de kaart is grandioos.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow wauw wat maak jij een supermooie stempelkaarten. De kaart met de dahlia's is prachtig en wat goed, dat je er ook bij vermeld hoe je dit gedaan hebt.
    En deze spijkerbroek kaart is een topper!
    Tuurlijk ben ik ook bij jou volger geworden, dan kan ik nog meer genieten van al het moois dat je maakt.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een SUPER uitvoering Ballie. Net of je een stuk echte spijkerbroek hebt opgekleefd.
    Grtjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi én stoer, 't lijkt net alsof er echt spijkerstog of je kaart zit, prachtige uitvoering! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)