vrijdag 8 maart 2013

trainen


Deze stempels zijn laser stempels, die bij  www.stampinback.nl  kunt kopen of in de webwinkel kunt bestellen.
Een grote voetbal en een voetballer met aan zijn voet een kleine voetbal. Heb ze gestempeld op stampinback-papier met stazon zwart en ook gemaskerd. Het gras heb ik met stazon bruin eerst met een achtergrond stempel gestempeld voor ik het met distress-peeled paint bewerkte. De voetballers ingekleurd met memento-markers en de lucht met distress-inkt.De tekst trainen er op , Het papier tot puzzel stukjes gestanst en verschillende hoogtes geplakt met foam, het geheel afgemat.Echt een sportief kaartje toch???
groetjes Ballie.......

12 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje en mooie stempels echt geweldig.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel sportief, je hebt zelfs stempels die ik nog nooit gezien heb LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just fabulous,gorgeous image and colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weer super gemaakt Bennarda, helemaal top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit altijd even een tijdje te genieten van je mooie kaarten voor ik een berichtje schrijf, deze is ook al zo mooi. Leuk gedaan met die puzzelstukken en omdat je ze net wat anders hebt gekleurd zie je wat later pas dat het maar één voetballer-stempel is, knap gedaan! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart. Heel leuk met de puzzelstukjes.Inderdaad een sportief kaartje.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk kaartje hoor voor heel wat voetballiefhebbers

    schitterend hoor malika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel toffe stoere mannenkaart, prachtig gedaan ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke stoere mannenkaart Ballie.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel apart en mooi kaartje.
    Groetjes Mieke's

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gho wat goed dat ik weer kom kijken Ballie.... want ook ik heb ergens die puzzelstans liggen...ga ik eens naar op zoek. Deze kaart is knap gelukt.
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Ballie,
    Wat een moeilijke woorden heb je gebruikt bij de uitleg vn het stempelen van die voetballers. Abracadabra voor mij hoor.
    Maar je kaart is superleuk.
    Hebben ze ook zoiets voor korfballers.?
    Er wordt toch ook korfbal gespeeld in 68 landen en er zijn in Nederland meer dan 100.000 liefhebbers op de clubs.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)