vrijdag 28 juni 2013

De Vlindertuin

Pin It!

  Deze kaart heeft in de ART Specially boek nr 16 (maart-april 2013) gestaan.Daar ben ik best trots op, maar dat mag toch. Een acrylblok (groot) be-inkt met verschillende kleuren distress-inkt , hijg er wat overheen en druk hem af op Stampinback papier.Dit kun je een paar keer herhalen totdat je zelf vind dat je een leuk resultaat hebt.Met stazon zwart de bloemen gestempeld en met stazon groen de swirl.Op het kleine kaartje met de grote vlinder maak je ook de achtergrondzo , nadat je met stazon zwart eerst de boektekst hebt gestempeld, daarna de vlinders, met een babydoekje zonder olie erin kun je een ronde beweging maken op de kaart dan verdwijnt de kleur een beetje, die kun je dan weer met een witte gel-pen omranden.Kleur de vlinders met memento markers in , de grote vlinder heb ik nog een keer apart gedaan en er boven op geplakt , alleenwat in het midden van de vlinder plakken zodat de vleugels wat omhoog kunnen. Nog wat rondjes en strepen op de kleine kaart , daarna kun je alles afmatten.Een hopelijk zonnig weekend, groetjes Ballie................

19 opmerkingen:

  1. Ballie,
    Een prachtige vlindertuin, helemaal mijn ding, en o zo mooie kleuren.
    Groetjes
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi, ik ben er wel een beetje jaloers op. Dat krijg ik nog niet voor elkaar.
    Prachtige kleuren.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo dit is een mooie kaart zeker met die vlinders super gewoon ook de achtergrond is super en ga ik vast uitproberen.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, Ballie, je mag zeker supertrots op dit mooie werkstuk zijn. Niks mis mee om blij en trots te zijn op zo'n geslaagde kaart. Lekker van blijven genieten.
    Leuk, dat je nu ook nog een keer vertelt, hoe je het allemaal voor elkaar hebt gekregen.
    Zo kan mooi iedereen proberen om er een eigen draai aan te geven door het uit te proberen.
    Fijn weekend en groetjes Gery.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs schitterende kaart. Nou, als je daar niet trots op bent, dan weet ik het helemaal niet meer. Ik zou willen dat ik het zo kon. Prachtig gedaan!!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. Leuk dat je verteld hoe je hem gemaakt hebt. Lijkt me leuk om ook te proberen.

    groetjes Zelda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ballie,je mag juist supertrots zijn op deze mooie kaart,ik vind het een groot compliment als je in zo'n boekje opgenomen wordt(goed dat ik je handtekening in Zeist al gevraagd heb,hihi).Je hebt duidelijk beschreven hoe je te werk bent gegaan,dank je voor het delen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond ´m toen al mooi en zeker mag je er trots op zijn! Blijft een prachtige kaart! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij de titel ´vlindertuin´ moest ik zeker even kijken want vlinders hebben altijd iets speciaals en jouw kaart doet hen zeker eer! Je mag er zeker trots op zijn, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooi kaartje en de kleuren vind ik echt bijzonder.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LOVE LOVE LOVE it!!!!!
    Greetz Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur ook.

    groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card, congratulations on it's publication, you should be proud. Love the colours, inking technique and combination of images. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een super mooie kaart en prachtig van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar mag je zeker trots op zijn! Ik vind hem geweldig.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, het lijkt wel of die vlinder zo op je af komt vliegen en wat een mooie kleuren!
    een hele leuke techniek die ik zeker een keer ga proberen.
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier mag je inderdaad super trots op zij Ballie.
    Wat een fantastisch mooie kaart

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kom eindelijk ook weer eens bij je langs, je mag zeker trots zijn! Ik zit telkens weer met bewondering naar je prachtige creaties te kijken, maar vergeet (te) vaak om te reageren.
    Ik hoop nog lang van je moois te mogen genieten.
    Fijn weekend en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie kaart, zoveel kleurtjes perfect samengebracht, en ja hoor daar mag je heel fier op zijn, ik zat gisteren nog eens in mijn art specially te kijken naar jou kaart!! En toevallig zie ik hem nu hier , schitterend gewoon!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)