maandag 6 januari 2014

beetje ondeugend



Nog de allerbeste wensen voor 2014 voor iedereen, blijf heerlijk knutselen.................

Bij Stampinback hebben ze een nieuwe sheet, waarvan hier enkele stempels, de blote man is een oudere stempel. Die man eerst gestempeld met stazon zwart, gemaskerd daarna de dame gestempeld en gemaskerd, zo ook de hand en de achtergrond stempel, alles afgemaskerd laten. Met een stencil met steenmotief de onderste helft gesponst met donker rood distress-inkt.De bovenkant een lichtere kleur gegeven ( distress-inkt). De maskers eraf en alles ingekleurd met memento markers.De
letters nog eens extra met een witte gel-pen omlijnd.Tussen de stenen met licht grijs memento marker gekleurd.De kaart nog even goed oppoetsen zodat hij wat gaat blinken,( dat gaat goed met stampinback-karton).Het geheel afmatten en je hebt een klein beetje een ondeugend kaartje, dat gaat wat worden in 2014, groetjes Ballie.....................................

13 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Bennarda,
    wat een leuke kaart is dit,
    leuk die verschillende stempels die zo een verhaaltje vertellen,
    je andere kaarten vind ik ook zo mooi,
    heb afgelopen week een bestelling geplaatst bij stampinback, zo leuk die tekststempels!
    Groetjes van Daatje en voor jou en de jouwen alle goeds voor 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Word het een ondeugend, of gewoon een geniet jaar, dit 2014? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondeugend en leuk!! Is ook wel wat werk aan geweest maar het loont de moeite! Ook voor jou het allerbeste voor 2014!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart er zijn heel wat leuke kaarten gepasseerd,nog de beste wensen en veel creativiteit qvoor 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie technieken weer Bernarda, en gaaf kaartje, leuk dat ondeugende.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd wel van wat humor op een kaart en deze is werkelijk prachtig!! Naast het grappige effect heb je ook prachtige technieken en stempels gecombineerd tot een mooi geheel. Een heel mooi begin van 2014!! Dat belooft wat.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really made me smile :0))) Great artwork x Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart en wat een mooie technieken heb je gebruikt. Ik heb de sheet ook besteld iedere maand kijk ik uit naar wat er komen gaat. Iedere maand een cadeautje voor je zelf geweldig toch.
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bennarda, wat een prachtige kaart, leuk met die ondeugd erin! Alle goeds en veel creatieve ideeën voor 2014 gewenst! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very creative, I like the composition.
    Hugs, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Bennarda,
    wat fijn dat je volger geworden bent van mijn blog. Ik hoop dat ik je een beetje kan inspireren...
    Ik heb eens rondgekeken op jouw blog en wat een mooie kaarten heb ik gezien... Ik ben dan ook volger geworden. Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar, vooral een goede gezondheid en veel creativiteit...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaart, werkt op je lachspieren! Mooi gedaan met die bakstenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk!! Mooi hoe je alles hebt gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)