donderdag 29 mei 2014

Inspire





Dit kaartje is zowel met Oude als met NIEUWE stempels gemaakt. Per 1 JUNI komen de nieuwe stempels uit.Bij dit kaartje gaat het om de achtergrond stempels.
Dat  is dan Typewriter& Diamonds background
De oudere stempels staan ook in de webshop  STAMPINBACK
Als 1ste heb ik de typewriterstempel met stazon Teal Blue gestempeld, daarna de diamondstempel met de kleine stazon Claret. Vervolgens de dame met stazon zwart.Dame ingekleurd met memento marker bahama blue en tussen de diamondstempel met summer sky. Met een witte sharpie nog wat lijntjes gezet.De grote tekst is gemaskerd en komt  van SCRIPT sheet 129A
Zo zie je maar dat NIEUW en OUD goed samen gaan.
groetjes Ballie ................................

11 opmerkingen:

  1. Een zeer chique kaart,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze combi! Krijgt de dame gelijk een heel andere, modernere uitstraling! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje weer!!! Hele mooie stempelcombinatie!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een chiquere kaart en de achtergrond stempel vind ik super mooi die wil ik ook
    Gr.Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your cards are so pretty and quite unique. I am enjoying looking through them. And I'm a new follower of yours too.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aparte kaarten zie ik hier, mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een éénmalig bericht

    Uitverkoop in onze webwinkel voor al het materiaal om kaartjes te maken

    http://www.creadiva.be/c-1204074/wenskaarten-maken/

    korting van 70 % tot uitputting voorraad
    www.creadiva.be

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)