vrijdag 6 juni 2014

Moment






Dit kaartje is op aquarelpapier gemaakt en wel met 
De achtergrond is met bister rood en bister bruin gemaakt, strooi een HEEL 
KLEIN BEETJE op je papier ( met een kwastje of zo) en sproei er een wat water overheen, je ziet de werking van de bister. Op STAMPINBACKPAPIER gaat het ook heel goed.Laat het daarna heel goed drogen .
Nu de stempel met de VOGELS
Die heb ik met versamark en daarna met zwarte embossing poeder bestrooid, met een heattool verwarmd.Die vogels met een kwastje en natgemaakte bister ingekleurd, goed laten drogen en dan afmaken met de tekst enjoy this   MOMENT
Mat het af eerst op zwart dan op de kleur van je bloem op de kaart.Super leuk om
te doen.
groetjes Ballie......................................................

9 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, ik ben momenteel ook aan 't oefenen met de bister..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi subtiel; dat kan dus ook... Een mooie tekst! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is idd. mooi subtiel geworden. Ik ga ook snel aan 't experimenteren met bister. De vogels heb je ook erg mooi ingekleurd.
    Prettige Pinksteren.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das sieht klasse aus. Bister ist scheinbar eine tolle Sache.

    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, die Bister is wel heel tof ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Bister kaart Ballie , ik ben ook begonnen met mijn experimenten!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi gemaakt,..
    Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)