dinsdag 1 juli 2014

sier (kip)





Deze kaart doet mee aan de CHALLENGE JULI CAS STAMPINBACK
De stempel is van sheet DESIGN BY ALIE SHEET 126 B.
Die heb ik met stazon zwart gestempeld daarna gemaskerd en  de kippengaas-stempel ( die komt van De-Stempelwinkel) daar overheen gestempeld. De kip met memento markers ingekleurd en een tekst erbij , die komt van STAMPINBACK, SHEET 146.
Het kaartje verhoogd opgeplakt., SIMPLE and CLEAN.
Iedereen succes met het maken van een CAS kaart.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes Ballie........................................................

18 opmerkingen:

  1. Ik kon een tijdje niet op de blogs kijken, maar je hebt weer prachtige kaarten gemaakt Ballie !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toppertje is dit ! Hou van deze stijl !!
    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat "mijn"vreemde vogel daar mooi Ballie...Prachtige kaart, waarvan ik de kippengaas stempel wel heel erg mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Heel leuk gedaan met de verschillende stempels zo.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Ballie, ziet er echt schitterend uit!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige èn mooie CaS-kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je mooie clean en simpel bijdrage aan de SB challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel , allemaal, gr Ballie(Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kippengaas stempel is idd. fantastisch. De rest van de kaart ook hoor :O) En vogeltjes doen 't bij mij altijd goed.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje maar kan niet alles zien op jou blog er staat dikwijls zo'n verbod teken op heel raar heb ook al aan Ank gezegd dat ik niet goed op jou blog kan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Ballie, thank you for your lovely comment on my blog, and for becoming a follower! I love your work! I've seen it on the Stampinback blog, and I'm very happy to follow your personal blog too.

    Best wishes,
    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeer leuk kaartje Ballie! En ik zie dat een hele reeks mooie creaties vooraf zijngegaan. Vooral je Bistercreatie vind ik supermooi!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ballie, het is een geweldig leuk kaartje geworden.
    Die rare vogel geeft altijd leuk wat humor aan een kaart.
    Volgens mij is jouw CAS-opdracht prima geslaagd.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vraiment trop mignon! j'en ai profité pour visiter votre blog..un seul mot "magnifique" votre talent est immense et mes yeux adore ça:-)

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)