dinsdag 12 augustus 2014

Music

Dit vierkant kaartje in het mmidden heb ik eerst in 16 vakjes gerild.
Daarna bister gebruikt, strooi een heeel klein beetje op je kaart en besproei het met water.Laat het even drogen , dep een beetje aan de zijkant, daarna kun je met een heattool drogen.
De   DAME     die komt van Stampinback, is well al een oude stempel, gestempeld en wat ingekleurd met memento markers.Een vlekken stempel met stazon zwart gestempeld, met wat rubber 3hoekjes gestempeld.Met zwarte en witte sharpie nog lijntjes getrokken langs dame en 3hoekjes.Tekst op een apart papier gestempeld en opgeplakt.Alles gemat, nu heb je een super leuke music kaart.
Groetjes Ballie...........................

17 opmerkingen:

  1. Balie, het is een super leuke kaart geworden!
    Blister of Bistre is erg mooi om mee te werken!
    Zal het ook eens gaan proberen!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige Bisterkaart!!!, Prachtige kleuren combinatie en mooi ontwerp!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is echt geweldig mooi en leuke stempel is dit.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart met leuke technieken

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en een goede uitleg over gebruik van bister ik gebruik denk ik te veel want bij mij loopt het wat kliedeig in elkaar over

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren en stempels...heel mooie achtergrond Ballie.
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig!!! Ik vind je kleurenpalet mooi. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart! Mooie kleuren, mooi met de Bistre, mooie details!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)