dinsdag 7 oktober 2014

kerst 2014

Deze kerstkaart doet mee met
van oktober.De bedoeling is om een kerstkaart te maken ZONDER kertsstempel,
maar wel met KERSTTEKST.
Heb op SB papier 2 kleuren bister gestrooid rood en groen , wat nat gesprekkeld of geneveld , daarna huishoudfolie
er opgelegd en wat gefrommeld.
Laat dit een ruime tijd drogen.Haal de folie eraf en dep voorzichtig het kaartje droog.
Met versamark de tekst gestempeld en met witte embospoeder ge-embost.
De sterren zijn van een stencil, ook ge-embost .Heb de kaart afgewerkt met aan een kant groen en de andere kant rood papier, daarna op een witte kaart.
Een leuke kerstkaart zonder kerststempel.
groetjes Ballie..............................

12 opmerkingen:

  1. Mooi achtergrond is het geworden met je "plastic wrap" Ballie...gave kerstkaart met de tekst en de sterren!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je mooie bijdrage aan de SB challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke techniek moet ik ook eens proberen .
    een super mooie kaart.heel apart.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke techniek met het huishoudfolie ! Mooie kaart ook !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf effect geeft dat Bister in combinatie met de huishoudfolie. Ik vind het een spetterend kerstkaartje, het doet mij een beetje aan vuurwerk denken. Mooi ook zoals je de afwerking gedaan hebt met dat rood en groen kaartkarton.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die folie heeft goed werk geleverd. Wat 'n mooi effect.
    Ik heb 't wel 'ns met acrylverf gedaan, maar dit ziet er stukken beter uit.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, vooral de achtergrond is prachtig. Wat geeft die folie een leuk effect. Dat ga ik zeker eens proberen.

    Gr.gz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, toffe techniek die Bister met folie ! Heel mooie kaart ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig , ik wist niet dat dit ook met bister ging , ga ik ook weer eens uitproberen!!!Super mooi hoor Ballie!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)