dinsdag 4 november 2014

DREAM........

Ben vorige week naar een workshop geweest, samen met Henriëtte en Ria, 
bij Gerrina.
Veel uitleg gekregen en weer heel wat opgestoken over allerlei
soorten papier.Ook over inkten, hoe en waarop ze het beste werken.
Deze kaart is een van de kaarten die ik gemaakt heb. Alleen
de tekst dream heb ik er thuis nog aan toe gevoegd.Vind de kaart mooi en
wil hem graag aan jullie showen.
Gerrina , nog heel erg bedankt voor de gezellige dag en voor de uitleg van alles.
groetjes Ballie......................

11 opmerkingen:

  1. Echt mooi geworden Bennarda. Die tekst past er heel goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden, het zwart steekt prachtig af tegen de kleurrijke ondergrond !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en nooit verwacht dat jij nog veel bij kon leren over inkten ;) als ik zie welke technieken jij allemaal al gebruikt.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende stempels en geweldig kleurrijke achtergrond Ballie!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf 'm zo mooi vinden!
    Jij ook bedankt voor de gezelligheid,het was voor mij ook genieten! Het blijft een heerlijke hobby... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig stempelwerk. Mooie achtergrond.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart, mooie achtergrond en die stempel komt er super op uit !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij mooi geworden Bennarda. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)