donderdag 23 april 2015

fantasie world

op craftpapier de bloem gestempeld, SUN FLOWER van IBFS.
Gemaskerd en de diamonds background stempel gestempeld, zo ook de grassprietjes en de rondjes..
Bij de bloemen de chloortechniek gebruikt( met een fantastix of klein kwastje en een beetje chloor
op het papier.Blaadjes met mementomarkers.Met een witte sharpie lintjes en puntjes gezet, onder
op de rand groene tape en de tekst erop gestempeld Rondom wat voorzichtig wat witte memento inkt gesponst.Afgemat en bovenin een gaatje geponst.Een touwtje erdoor.
Ballie.......................

15 opmerkingen:

  1. Zo'n mooi resultaat...je hebt eer van je werk Ballie!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Práchtig Ballie, deze tag lééft gewoon met name door de diepte die je gecreëerd hebt en het gebruik van de witte accenten.. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mooi! Wat een gave creatie; mooie bloemen en kleuren, warm en zonnig; Prachtig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een zonnige tag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie en zonnige tag!
    Fijn weekend en lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gestempeld en de accenten met de Sharpie maken het helemaal af!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Leuke variatie met de salmiakblokken, de witte accenten maken het mooi af. Mooie kleurencombi met groen/geel/bruin.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een prachtige creatie een echte fantasy world in heerlijke kleuren.
    Ik was natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar mijn nieuwe volgster haha. Tjongejonge ik kijk mijn ogen uit "FATASTISCH"
    XOXO Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi dat label ! En die accenten maken het helemaal "af" ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je mijn blog gaat volgen. Ik heb even rondgeken en zie allemaal leuke en mooie kaarten op je blog. Ik heb genoten en ga jouw ook met veel plezier volgen. Greoetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry ik heb je een beetje verwaarloosd, je werk is echt heel erg mooi en ik ben een echte fan, maar soms, heb ik een beetje te weinig tijd om steeds te reageren!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)