maandag 6 juli 2015

Wheels & Wings ( challenge juli stampinback)kaartje doet mee met de challenge van SB

Dit kaartje doet mee met de challenge van :http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/
Heb op gewoon stempelpapier eerst distress spray stain gebruikt.
Laten drogen .Intussen het vliegtuigje , auto, kompas en de letters ,
op een ander stukje papier gestempeld. Deze ingekleurd met memento en een 
waterpenseeltje gebruikt.Op de achtergrond  bandenspoor stempel sheet 90 van StampinBack,
en wat stempels van de nieuwste sheet 154 van SB.
Alles uitgeknipt en op de kaart een plaatsje gegeven.Met een witte sharpie nog wat puntjes gezet.
De kompas heb ik eerst ook op de kaart gestempeld , daarna het ronde ervan alleen erover heen geplakt.
Vind het een geslaagd kaartje, weer eens wat anders.
Stempels zijn van:  http://www.stampinback.nl/index.php?item=stampinback-kit-154-abc_&action=article&group_id=116&aid=9025&lang=NL
groetjes  Ballie...............................

13 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je mooie bijdrage aan de Stampinback Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Bennarda ! Ik vind die letters erg leuk !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal TOP!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gemaakt !
    Bewonder dit !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Bernarda,
    mooi zeg, dit kaartje,
    prachtig gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi!
    Die mementostiften moet ik geloof ik toch maar aan gaan schaffen.....maar waar laat ik ze weer? Mijn hokkie puilt uit......
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, een prachtige kaart, super ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Ballie voor het antwoord over de memento op mijn blog!
    Ik ga het zo proberen!
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mag je wel zeggen " een geslaagd kaartje " zeker weten!
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mag je wel zeggen " een geslaagd kaartje " zeker weten!
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)