zondag 23 augustus 2015

Totally Amazing

Deze keer heb ik eerst  distress-inkt op mijn craftsheet gedaan (3 kleuren).Beetje uit elkaar.
Water er over geneveld.Nu de kaart ( StampinBack papier) deppen in de inkt, daar , waar jij wat inkt wil.
Nu de kaart recht houden dan gaat de inkt wat lopen. Laat de kaart drogen of droog met de heattool.
Dit is dus de achtergrond met distress-inkt.
Stempel met stazon zwart, eerst de grootste 2 en masker deze.Daarna de middelste en masker, en tenslotte 
de kleinste.
Dit is een stempel van : Chocolate Baroque.
Stempel nu de vlinder met stazon zwart, deze stempel is van : Prima Cling Stamps.
Kleur met je marker op je craftsheet en nevel er wat water naast, niet erop.Nu met een heel fijn kwastje inkleuren.Doordat de ondergrond van de kaart al wat kleur heeft, krijg je een mooi effect in je stempel qua kleur.Ik heb met verschillende kleurtjes gewerkt.Steeltjes of wat het zijn mag, heb ik zelf getekend en met een zwarte en een witte sharpie bewerkt. Bovenop de bloem(boon) heb ik ook wat fantasie getekend.
Nog een kleine achtergrond stempel gebruikt in de kleur oker. Ook nog een tekst van
StampinBack erop gezet.Kaart afgewerkt op een enkele kaart, daarna op een dubbele kaart.
groetjes Ballie......................

19 opmerkingen:

  1. Dit is prachtig! Wat je ook allemaal met die stempel doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi !
    Fijne uitleg thanks !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Bennarda, a gorgeous and a very special card, love it

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals al op de kaart vermeld staat; Totally amazing!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt deze kaart de juiste naam gegeven.
    PRACHTIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Bernarda,
    dat vind ik dus ook!!!
    In 1 woord SCHITTEREND!
    Wat passen de kleuren mooi bij elkaar,
    en wat een mooie compositie!
    Opnieuw bedankt voor de duidelijke uitleg!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dank je wel dames, voor de complimenten gr Ballie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ballie,
    De titel van je kaart geldt eigenlijk voor al je creaties, ik zit er steeds met bewondering naar te kijken hoe jij zo prachtig met inkten, stempels en kleuren speelt. En al vergeet ik nogal eens een reactie achter te laten, ik geniet volop van jouw prachtige en vooral inspirerende creaties.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart, ik had hem al op facebook gezien (op mn telefoon)
    maar nu even in het groot goed bekeken!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje! Hele mooie kleurencombi en doedels!
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie, expressieve kaart Ballie!!! Genieten :-)
    Groetjes, Alie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super-prachtige kaart Ballie, inderdaad "amazing" ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind m super Ballie, zal m gelijk even op de CB pagina pinnen! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)