zaterdag 31 oktober 2015

mijn laatste kunstje

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de teamleden van StampinBack.
Daar ben ik nu uitgestapt, vandaar dit kaartje voor hun.( 01-11-2015 )
Bij deze wil ik hun bedanken voor al die fijne jaren.
Ik blijf kaarten maken en op mijn blog, facebook en pinterest plaatsen.
Deze dames een voor een gestempeld en telkens gemaskerd. De voorste ballerina op een ander stukje papier stempelen,  inkleuren en uitknippen. De achtergrond met distress-inkt sponsen. Daarna de dames met memento markers inkleuren, ook die je hebt uitgeknipt.Stempel nog wat achtergronden en voorzie de jurkjes met wat glitter.
De letters van hun voornaam : De A=Ank, J=Josje, W=Wiepke, M=Mirjam, H=Henriëtte,  E=Ellen.
Dames bedankt.
Mat de kaart en je hebt een dansend balletteam.
groetjes Ballie (Bennarda)

6 opmerkingen:

  1. prachtig gestempeld mooie kaart Ballie

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super jammer dat je stopt. Ik wens je heel veel plezier verder en blijf je gewoon volgen. Je kaart is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super jammer dat je stopt. Ik wens je heel veel plezier verder en blijf je gewoon volgen. Je kaart is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!! En natuurlijk toi toi Ballie!!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer mooie gedaan Ballie, gelukkig stop je niet echt maar ga je gewoon verder met jouw eigen ding, ik kom graag een kijkje nemen naar je mooie creaties, dus doe zo verder zou ik zeggen , ik blijf fan!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Bernarda,
    wat weer eenmooi geheel!
    Wat zal het team je gaan missen met je wondermooie creaties!
    Gelukkig blijf je ons in blogland nog wel blij maken met je mooie creaties!!! kijk er altijd naar uit!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)