donderdag 1 oktober 2015

zien, horen, zwijgen

Op stempelpapier wat bister gestrooid, daar overheen wat
water geneveld.Een stempel van Carabelle met stazon gestempeld.Met wat lichte distress-inkt over de kleine vierkantjes gegaan met een sponsje.
De aapjes op een ander stukje papier gestempeld, ingekleurd met tombow en memento markers.
Uitgeknipt en opgeplakt.Met een zwarte pen 2 lijntjes naar boven getrokken, nu lijkt de plank net een schommel.Tekst op PC gemaakt.
Kaartje afgewerkt met een zwart enkel cardstock erachter , daarna op een dubbele kaart geplakt.
groetjes Ballie (Bennarda).............................................

10 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaarten altijd prachtig, zit altijd te lezen hoe je ze gemaakt hebt en heb zelf ook geprobeerd met blister te werken maar dat valt goed tegen.Ik gebruikt vaak te veel, maar de aanhouder wint, ik blijf het proberen.Bedankt voor je uitleg, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer erg mooi samengesteld, deze leuke kaart Ballie!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf hoe je er een schommel van hebt gemaakt, maar nog gaver de hele kaart! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Bernarda,
    mooie kaart heb je weer gemaakt,
    met de bekende aapjes,
    alleen ik dacht dat het horen zien en zwijgen was... hihihi
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave √° comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)