dinsdag 26 april 2016

1,2,3



Deze grappige kaartjes gemaakt.
De stempels zijn van : Cats on Appletrees, deze stonden ook op de Art Specially
in Nijkerk.
Het zijn kleine houten stempeltjes.
De tekst die er bij staat, (alle 3) van Altenew.
Op de onderste kaart de gekleurde 3hoekjes ( distress-inkt) is een stencil van Stampinback.
Met de naam : Triangle Edge.
Je kunt op allerlei manieren zelf grappige kaartjes  of kaartje aan een bos bloemen maken.
groetjes Bennarda (Ballie)..................................

8 opmerkingen:

  1. o wat een leuke kaarten! Je bent lekker bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief en mooie grappige kaarten Ballie.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! zulke leuke kaarten...ik ben meteen volger van je blog geworden...
    Groetjes Holly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartjes en stempeltjes superleuk! Ik heb er ook een aantal van, ze zijn zo grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herrlich...ich bin ganz verliebt in deine witzigen Karten

    Herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)