dinsdag 9 augustus 2016

MDF 4delig boekje.





Ben bij Miranda van den Bosch en bij Saskia Smits op workshop geweest. Dit was bij Doe@ding
Heel gezellig ( dit was eind juli 2016 , nog bedankt dames voor de gezellige dag )Daar hebben we zo,n MDF boekje gemaakt. 
Ik ben er thuis mee aan de slag gegaan en heb er veel stempels in verwerkt.Heb er dus helemaal mijn eigen draai aan gegeven. Dat is juist zo leuk van al die workshops , je leert weer wat en je kunt er je eigen draai aan geven.
groetjes Bennarda (Ballie..............................


5 opmerkingen:

  1. Super leuk geworden !!!
    Zoveel op te zien , top !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf. ook je kleur en je stempel gebruik is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je hier weer prachtige kaarten neergezet Ballie, ik hou er ook wel van moderne en klassiekere stempels bij een te brengen , jou kaarten zijn mooi en uniek en daar gaat het om!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry ik had niet gezien dat het hier om een boekje betrof, maar dat is natuurlijk ook super leuk om te maken, te krijgen of te geven, heel mooi stempel werk!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)