dinsdag 20 december 2016

Kerst-elf


Deze 2 kerstkaarten zijn op zowat dezelfde manier gemaakt, alleen een ander elf.

Heb op mijn craftsheet wat distress-spray gedaan en daarna wat water erover geneveld.
Ook het aquapaier een beetje nat gemaakt.Dep het papier nu in de inkt en kijk of er nog wat geneveld moet worden of nog wat kleur erbij. Drogen met de heattool.
De stempel van indigoblu aan de linkerkant gestempeld met zwarte stazon.
De 3 kerstballen nog bewerkt met wink stella brush blank. Met een witte sharpie nog wat lijntjes nagetrokken en witte sneeuwvlokjes gemaakt.
Op een ander stuk papier de digistamps (kerstelf) ingekleurd met derwent colorsoft potloden en uitgeknipt.
Opgeplakt en kersttekst van stampinback erop gezet met stazon zwart.
Nog een leuk sier randje boven, onder en rechts gezet en de kaart afgemaakt op een dubbele kaart geplakt.
Vrolijke kerstkaarten toch.
groetjes Ballie(Bennarda).......................

9 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaarten supermooi zou dat ook wel willen leren heel moou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kerstkaarten allebei, mooie achtergrond in super mooie kleuren en die elfen zijn gewoon schitterend spijtig dat ze niet in stempelvorm bestaan!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stempel heb je gebruikt. Ik was even van facebook naar je blog gegaan om te kijken welke stempel dit is. In ieder geval is het een geweldige kaart geworden. Prachtige kleuren. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zijn deze leuk! Die elfjes zijn om op te eten!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaarten, schattige elfjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ballie, ik vind ze schitterend en superleuk!
    En niets ten nadele van alle mooie kerstkaarten, die overal voorbij komen, maar deze zijn zo heeeeerlijk anders dan anders en daar houd ik heel erg van! ❤

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)