zaterdag 18 februari 2017

Nothing

De achtergrond van deze kaart is gemaakt met distress spray en mijn vingers.
Heb je de spray op je papier gespoten dan kun je met je vingers nog een richting in sturen.

De spatters en strepen zijn stempels en wel van Inkadinkado.
De andere stempels mannetje enzo zijn van Doo Lally pip, Collection by 
Lindsay Mason.
Deze heb ik gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met zig markers, daarna uitgeknipt en opgeplakt.
Nog een witte lijn met sharpie er langs.
groetjes  Ballie (Bennarda)............................

4 opmerkingen:

  1. Hallo Bennarda,
    ik ben op jouw blog gekomen via GerJanne. Ik zag jouw kaart in haar bloglijst staan. Wat maak jij prachtige kleurrijke kaarten. Ik ga je gelijk volgen want hier wil ik niks meer van missen. Ik stempel ook al een tijdje maar maak ook nog gewone kaarten al gaat mijn hart uit naar het stempelen.
    Deze kaart is geweldig. Ik ben er aan voorbij gegaan, de stempels van Doo Lally Pip, maar door jouw kaart ga ik toch nog maar weer eens kijken. Wij weet belandt er dit keer iets in mijn winkelmandje.
    Fijne zondag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaart Bennarda en wat leuk die stempels van Doo Lally Pip

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)