zondag 14 oktober 2018

Beterschap

Dit kaartje is op glans fotopapier gemaakt.
In een klein bakje 20x20cm heb ik scheerschuim
gespoten.
Daar overheen druppels alcohol inkt gedaan.
Nu met een spateltje van binnenuit  rondjes gedraaid.Het fotopapier kan er nu in gelegd worden.
Even laten liggen , eruit halen aan 1 hoek en op je craftsheet leggen.
Nu ga je met een liniaal met de dunste kant helemaal over de kaart , zodat je 
het scheerschuim eraf haalt.
Met een keukendoekje even nawrijven en daar heb je het resultaat.
De vlinder heb ik op een aquarelpapier gestempeld en ingekleurd met tombow markers.
Ook heb ik de vlinder 1x op de kaart zelf gestempeld.De ingekleurde vlinder uitknippen en alleen met zijn lijfje vastplakken, zet de vleugels iets omhoog..Maal je kaart af op een dubbele kaart en tekst erop.
Dat blauwe icoontje met de tekst it's a Foamtastic  betekent 
dat ik bij het designerteam van de   Foamtastische Huiskamer zit.( SUPER VEEL ZIN IN )
Ook dat ik donderdagmorgen 18-10-2018 en zaterdag 20-10-2018 heel de dag in de koepelhal in Tilburg  de PaperPassion sta en met alcohol inkt werk.
ook komen er daar in de Foamtastische Huiskamer in Goirle
workshops.
Kom gezellig langs dan zie ik je daar.
groetjes Ballie (Bennarda).....................