vrijdag 22 mei 2020

Flowers from your own garden

Bloemen uit je eigen tuin
Deze bloemen ( anemone) heb ik in mijn tuin staan, het leek me leuk om daar eens iets mee te doen.
Ik heb ze gefotografeerd en op mijn pc gezet.
Daarna heb ik ze uitgeprint , gewoon op printpapier.
Het printpapier met de bloem behandeld of het rice papier was, dus met een kwastje telkens een stukje rond de bloem nat maken en scheuren, zo heb ik alle bloemen dus uitgescheud.Je krijgt dan een mooi randje aan de bloem.
Met Amsterdam gelmedium op schut papier geplakt. Het schut papier verder
 met distress oxide en 
een tool be-inkt.
De stempels bij de paars-blauwe bloemen zijn:
Memories of Summer van Studio Light, STAMP MS293, 
op de achtergrond; Spring; Studio Light STAMP SS286.
De bijtjes zijn van; Cats-on-Appletrees Lele nr 2278.
Tekst van CraftEmotions 130501/1084, Happiness, bij beide kaarten.
De stempels bij witte bloemen :
Background Basic nr 184 van; Studio Light
Swirl van Studio Light SL177.
Dit zijn allemaal al wat oudere stempels.
Gestempeld met oxide en met versafine clair zwart.
Wat gedeeltes van de swirl met een witte posca bewerkt.
Zo leuk om eens op een andere manier een kaart te maken, kijk eens goed in je tuin
misschien kom jij ook wel op een leuk idee.
Groetjes Ballie (Bennarda)