dinsdag 31 januari 2012

Fashion


24 opmerkingen:

  1. Hoi Ballie,

    wat een superkaartje heb je gemaakt.Vooral die schijnwerper is goed gevonden !! Helemaal leuk! Heb je deze voor je voorraad of voor een speciaal iemand die iets met mode doet/heeft? Het is echt een heel leuk kaartje, vind ik.

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een supermooi kaartje Ballie! Heel leuk dat ze zo in de schijnwerper staat, prachtig gedaan!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten staan er weer op,je maakt van iedere kleur en papier de prachtigste creaties.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Ballie,wat een aparte kaart heb je gemaakt, helemaal leuk!!De stempel is echt geinig, en staat mooi in de schijnwerper!
    groetjes,Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal super geweldig zoals je deze nieuwe stempels hebt gebruikt, Ballie. Prachtige creatie geworden!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Ballie, heel vet die driehoek en spatters!
    Heel apart en een mooie stempel zeg!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel kunstig kaartje. bijzonder op deze manier en wat geeft het een leuk effect!!
    mooie kaart.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bennarda, heb even rondgesnuffeld hoor en wat een prachtige stempelkaartjes maak je, deze is ook super!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Bennarda, ik zag dat je langs was geweest op mijn blog. Kom ik natuurlijk even buurten bij jou. Ik verbaas me erover dat ik nog steeds blogs tegenkom waar ik nog nooit ben geweest. Maar zeker de moeite waard want ik zie zulke mooie dingen. Ik vind de kaart met de vlinders super maar deze kaart van dit berichtje is ook erg mooi. Wat een leuk idee met die tandenborstel en het geeft zo'n leuk effect. Het doet me denken aan mijn jeugd. Op school hadden we dan een soort gazen rekje en daar mochten we iets op doen ( verf, ecoline??) dat weet ik niet meer wat en dan gingen we ook met de tandenborstel aan de slag om te spatten. Vond dat geweldig om als kind te doen. En je ziet maar als volwassene nog niet uitgekliederd ha ha. Wat een heerlijke hobby toch. Ik word gelijk volger bij je want ik zie zo veel inspirerende dingen.
    Groetjes uit Zeeland(provincie) van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart en prachtige stempel is dit zeg.
    Heb ervan zitten genieten.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geheel is dit geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ballie,

    Bedankt voor je reactie laatst bij mij, leuk. Ik heb ook even bij jou rond gekeken, maar je maakt ook erg mooie creaties.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, wat een leuke kaart. leuk dat je mijn volger bent geworden. ik ben ook bij jou eens even komen kijke. ziet er leuk uit al je kaarten. ik ben ook jouvolger geworden. groetjes lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    ik vind hem helemaal GEWELDIG
    erg leuk gedaan, met de driehoek
    TOPPIE hoor

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey,
    Leuk dat je op mijn blog een bezoekje hebt gebracht! Jij maakt ook mooie dingen!
    Fijn weekend, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Ballie,
    wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht!
    Bedankt voor je lieve berichtje!
    Natuurlijk ben ik even bij jou gaan snuffelen,
    wat een mooie creaties maak jij zeg!
    ik ben meteen je volger geworden!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fantastisch mooi kaart zeg, en wat mooie stempels!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi

    Thanks voor je lieve complimenten op mijn blog ben ook even bij jou komen kijken en ben ook volger geworden
    Super leuke creaties heb je op je blog staan mooi gemaakt

    Liefs van mij xx

    www.wiasscrapcards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Bernarda,

    Wat een mooie kaart heb je hier neergezet.
    Super te lezen hoe je alles maakt, zo kunnen we wat ideeën opdoen.
    Ik heb nog wat verder gekeken dan alleen bij deze kaart en er staan nog prachtige creaties op je blog.
    Vanaf nu heb je d'er weer een volgertje bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Bernarda,

    Deze kaart vind ik helemaal leuk!! En ja hoor, voor mij staat ze in de spotlights!
    Groet, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alweer zo'n prachtige creatie! Ik ben maar even volger geworden, ik kom hier nog wel vaker een kijkje nemen.

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dit geweldig mooi!
    Knap hoor!
    Ja, ben nu eens aan het rondneuzen op je blog!
    Ben ook volger geworden hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)