dinsdag 17 april 2012

nature

De berkebomen met stazon black gestempeld op stampinbackkarton.Daarna met een fantastix vloeibare latex op het wit van de bomen gesmeerd,(geshowd op de beurs in Zeist) goed laten drogen.De lucht met distressink bewerkt, net als de heuvels, daarna de andere boompjes en struikjes gestempeld, ook de vogels op een rij tussen de bomen gestempeld.Tekst geplaatst,als alles klaar is rol je met de vinger de gedroogde latex er zo af, en je hebt prachtige witte berken bomen.Al deze bomen en struikjes en vogels staan op een sheet bij:
http://www.stampinback.nl/
Weer eens helemaal iets anders dan cute, groetjes Ballie.....

28 opmerkingen:

  1. Hoi Bennarda, bedankt voor je reactie op mijn blog, jij maakt ook erg mooie dingen en heb me ook bij jou als volger aangemeld!
    Ik heb afgelopen zondag op de beurs ook van dat stampinback karton gekocht, leuk spul!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What beautiful birch trees! They are my favorites and I've never seen them done on a card so perfectly. This is a beautiful card Ballie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een mooi plaatje geworden! Een perfect geheel, volledig mijn smaak Bennarda!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo,
    inderdaad zoiets heb ik ook gezien, workshop was helaas vol.
    maar jij hebt er iets moois gemaakt en toegevoegd.
    prachtig die vogelrij.
    heel mooi geheel. tja...en de stempel van die bomen was al uitverkocht. er waren gelukkig nog meer mooie stempels.
    prachtige kaart geworden
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Heel apart, mooi hoe je al de verschillende stempels hebt gebruikt.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Je kaart heeft diepte; knap gedaan en de kleuren zijn schitterend. Wat een juweeltje!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Ballie...heel mooi gekleurd.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke kaart is het geworden Ballie! Ik heb bij de workshop in Zeist even staan kijken en zag hoe het gedaan werd...leuk :-). Maar ik heb je knuffel wel gemist hoor...hopelijk zijn jullie weer aan de beterende hand daar...

    Knuffie, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bennarda wat is dit mooi!!!
    Mijn complimenten hoor.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig Bennarda.
    Ik heb de workshop ook gedaan en de stempellap ook in mijn bezit, binnenkort ga ik er mee aan de slag.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bennarda, Wat heb jij er ook weer iets moois van gemaakt! Ik had de stempellap gelukkig van te voren besteld en me ook van te voren al ingeschreven voor de workshop, dus..op het Event alleen maar hoeven te genieten van de workshop die Ellen daar gaf. Het resultaat vind ik verbluffend!Ik vind de stempels van deze lap zo mooi...In de toekomst zullen ze bij mij nog wel vaker gebruikt gaan worden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bennarda

    Wat een mooie kaart, en wat een mooie resultaten krijg je met al deze technieken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi!!! Ben lekker het hele weekend geweest en kwam daar ook je roze cadeaukaart tegen bij de voorbeelden op de borden bij Stampin Back, kan dat kloppen? Een gezellige dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ballie,
    deze is net een schilderijtje! Wat prachtig zeg!
    Heel natuurlijke kleuren ook en berkenboomstammen zijn sowieso heel mooi om naar te kijken!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ballie,wat een mooie kaart,de rust straalt er af,ik zou hem zo inlijsten,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dank je wel voor de lieve reactie in mijn blog , ik werd nieuwsgierig en ben je nu ook aan het volgen, jij maakt schitterende kaartjes ook vooral deze met die berken vind ik zo gaaf gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is echt een PLAATJE!

    groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Via Alie en de Stampinbacksite bij jou terechtgekomen.
    Heb over je blog gewandeld en heb ontzettend veel mooie kaarten gezien. Alle complimenten voor jou.
    Deze is ook schitterend gemaakt.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart is het geworden, de berkebomen zijn erg mooi geworden
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart echt een plaatke om te zien.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er echt prachtig uit deze techniek heb ik helaas niet gezien in Zeist ben eigenlijk wel benieuwd wat voor latex het is.
    Leive groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi zeg en ik heb helaas die techniek denk ik ook gemist in Zeist...

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, bedankt voor je reactie laatst bij mij, leuk! Ik heb bij jou ook al dat moois bewonderd. Erg leuk vind ik dat, al de stempeltechnieken en zo, zelf ben ik daar niet zo handig in. Maar als ik het hier bij jou zie, begint het wel een beetje te kriebelen om te proberen, wie weet.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Ballie, wat prachtig die bomen. Heel gaaf dan die latex. Mooie techniek. Het is een prachtig plaatje! Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooi !!!
    Leuk dat je de uitleg erbij geeft.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg gave kaart! Die vloeibare latex heb ik hier ook nog ergens liggen, toch eens gebruiken.

    Dank je wel ook voor je reactie op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is dit een leuke kaart!! Die vogeltjes, ha ha, geweldig.

    Leuk dat je mij gaat volgen. Ik ga jou ook in de gaten houden :0)

    Groet, GZ

    http://mijnhobbyzolder.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)