vrijdag 4 mei 2012

dreams have wings

Het bloemenelfje gestempeld met stazon black, net als de 3 bloemen,
daarna deze stempels gemaskerd en de achtergrond met een stempel bewerkt met distressinkt.De stempels ingekleurd met memento markers en distress markers.
Dat werkt goed samen.Tekst stempel op een label geplaatst, als laatste nog een stempel met grassprietjes gezet.Het geheel afmatten en op een gestanste kaart plakken.
Alle stempels komen van :
http://www.stampinback.nl/
groetjes Ballie.....

29 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, mooie kleuren! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ballie,

    wat schitterend zeg! Heel stijlvol kaartje geworden!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulous card,love the image a great colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooo...die is prachtig!!! geweldig van kleur en hoe je met je stempels hebt gewerkt, erg mooi gedaan. super!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sprookjesachtige sfeerkaart.
    Mooie kleuren, mooie stempels, mooie achtergrond.
    Het mag duidelijk zijn, ik vind hem dus echt super.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Zo ga je dromen van nog meer mooie dagen om lekker buiten door te brengen...Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan Ballie...schattig kaartje.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ballie, leuk dat ik je ontmoet heb bij Stampinback. Die grassprietjes, heb je die daar ook gekocht?
    Heb je al iets met die andere stempels gedaan? Ik ben ermee bezig. Ze zijn keileuk. Je zult het op mijn blog wel zien. Moet er nog een kaartje van maken. Ik vind dit kaartje van jou ook weer heel mooi! Grappig hoe je alles combineert! Prachtig! Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje! Mooie kleuren!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een lieflijk tafereeltje heb je gemaakt Ballie! Mooie tinten ook, dat maakt het af...

    groetjesss en een goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart Ballie, schitterende kleuren, groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ballie,
    Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt! Prachtige kleuren en er lijkt zoveel diepte in te zitten.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Was für eine süsse Karte,und die tolle färbung Ton in Ton, einfach schön.
    LG Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi en lief kaartje Ballie
    De kleuren zijn fantastisch mooi.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan, die achtergrond...en die sprietjes. Is dat een stempel? Heel apart allemaal!
    gr Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ballie,ik vind dit kaartje erg mooi,die vage ruiten op de achtergrond en dan dat elfje met die mooie bloemen en tekst,het vormt echt een mooie eenheid,hier kan ik echt van genieten,dank je, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaarten maak jij ook!! bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Balli,

    Dankjewel voor je commentaar op mijn blog en ik ben natuurlijk ook bij jou even gaan kijken.
    Leuk en heel mooi!!!

    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Bennarda

    Wat een prachtig kaartje, ik vind de achtergrond mooi subtiel aanwezig en het is net of die drie bloemen helemaal naar voren komen zo, erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Bennarda,
    Leuk dat je bij mij op visite bent geweest, ik was via stampinback ook al eerder aan het rondneuzen geweest op je blog, dacht zelfs dat ik me al had aangemeld als volger, maar dat blijkt dan niet goed te zijn gegaan, dus alsnog in orde gemaakt.
    Je maakt mooie en helemaal andere dingen met de stempels van stampinback.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig stempelwerk! Er is een hele mooie sprookjesachtige kaart ontstaan. De tekst past er ook perfect bij. Leuk!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat je een bezoekje heb gebracht op mijn blog en ook volger bent geworden.
    Ik wil je ook gelijk een heel groot compliment geven op je prachtige creaties. Niet alleen deze kaart maar ook je andere creaties zijn echt heel mooi.
    Je hebt deze kaart ingekleurd met de distress markers. Ik zit momenteel te wachten op de groothandel dat ze ze gaan leveren en vroeg mij af of dat je dan stempelt en inkleurt op speciaal papier? Als ik inkleur met distress inkt met een waterbruch dan doe ik dat altijd op aquarel papier. Maar met de markers werk je denk ik gelijk op het papier net als de copics of heb ik het dan mis?

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een sprookje balli. Een geweldig mooie kaart. Prachtige samenstelling. Erg mooi geheel.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een super mooie kaart, Ballie, leuke stempels heb je gebruikt!
    bedankt voor het bezoek en de leuke reactie!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig meid onwijs leuk gemaakt hoor
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi gevonden die elf die bloemetjes plukt, heel mooie samenstelling en heel mooie kleuren heb je hier gebruikt, Super mooie kaart!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Ballie, wondermooie werkjes, je ben een heel kreative Lady! Bedankt voor die vele wondermooie inspiraties en ideen! Neem ook eens een kijkje op mijn kreative website.
    Bettyscardsandpaperdesign.com en Hobby-crafts-and-paperdesign.de (mijn online shop af 18 MEI 2012 geopend!)Ik ga ze ook nog in het vlaams schrijven, ben Belgische, woon in Duitsland)Vele Groetjes uit Deutschland

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)