zondag 5 augustus 2012

No place



No place en de achterkant van het kaartje.( kaartje is van craftpapier)
De kaart is 14x 28 cm, voorkant 14cm en de zijkanten ieder 7 cm .Leg hem helemaal open voor je en plak er post-it op die helemaal plakt, aan de bovenkant 3 cm en de onderkant 4cm.Dan daar tussenin met een sponsje met gesso besmeren, niet te hard anders gaat het papier stuk, laten drogen even.Dan op 11cm van links heb ik het maantje geplakt, ook met post-it.Het is een lange stempel die 2x er op past.Heb de stempel be-inkt met stazon Midnight Blue., en precies er tegenaan nog een keer.Laat nog steeds het post-it zitten.
Nu ben ik met een sponsje een een grijze tint van distress-inkt voorzichtig lichtjes boven over de stempel gegaan, daarna aan de bovenkant eerst lichtjes met geel, daarna wat oranje, daarna rood, voorzichtig lichtjes over het papier, dit allemaal met distress-inkt.Nu je maantje en de rest van het post-it er af halen en de tekststempel er op.Dan rillen op 7cm en 21cm, vouw de kaart , je hebt nu voor en achterkant bewerkt.
Stempel is van Stampinback ook de tekststempel. Veel uitleg maar niet veel werk hoor. Groetjes Ballie.....

24 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi heb je deze kaart weer gemaakt Ballie, en wat fijn dat je er zo 'n goede uitleg bijgeeft, bedankt, groetjes en nog een fijne zondag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeempie...alweer zo'n aparte kaart. Mooi gedaan hoor en bedankt voor de uitleg.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bennarda.

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt, en wat leuk dat je volger geworden bent van mijn blog.
    Ben ook volger bij jou geworden leuke blog heb je.
    Ik wens je een fijne zondag verder en tot de volgende vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! En een grote waarheid; die tekst... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ballie,

    Mooie blog, ik ben dan ook van uw vloger geworden hoor :-)

    Deze kaart is heel leuk en prachtig gedaan zo !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ballie,

    Mooie blog, ik ben dan ook van uw vloger geworden hoor :-)

    Deze kaart is heel leuk en prachtig gedaan zo !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke achtergrond voor deze scenery Ballie...wat kun je dat toch mooi!

    liefs, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige creatie hoor.

    Grtjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie skyline op deze kaart,erg mooi kleurgebruik en een grappig model vindt ik.Apart dat je het zo mooi doorgetrokken hebt op de achterkant,dank je voor de uitleg,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is schitterend geworden Bennarda, ik vind hem heel erg mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bennarda,

    Wat een geweldige kaarten heb jij de afgelopen tijd gepubliceerd ! Ik loop erg achter met het achterlaten van reacties, maar soms ben ik wat vroeger dan de rest uit bed en kan ik even rustig mijn gang gaan ;-) !
    Geweldige kaart is dit ook weer... Echt heel mooi gedaan. En dan die tekst: helemaal waar !

    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zoals je de skylijn hebt gemaakt met die practige kleuren erbij Bennarda
    Hele mooie kaart.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat maak jij mooie stempelkaarten. Kom zeker vaker bij je kijken om wat ideeen en technieken op te doen.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart, heb die stempel ook, dus nu heb ik weer mooie inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel apart gemaakt!
    Vind het heel kunstig.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, je kaarten zijn helemaal mijn ding... ik wordt ook volger!!
    bedankt dat je mijn blog volgt

    groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You say not a lot of work but it sure looks amazing. Fabulous texture and depth. Have a great day! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat mooi geworden! Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt en die skyline staat echt geweldig leuk zo!! Top!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is echt een plaatje! Beeldschoon zeg!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat is dit SUPERGAAF gedaan het lijkt net een gekochte kaart, wat ben jij GOEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD. I LOVE IT
    Wat een speciale kaarten maak jij Bernarda echt een kunstwerkje op zich.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)