dinsdag 18 september 2012

De klaproos


Deze 2 kaarten met de klaprozen zijn hetzelfde, alleen een andere kleur, dan zie je meteen dat de kaart er heel anders uit ziet.
Een wit stampinback-karton daar een achtergrond tekst op met distress-inkt, de klaproos met stazon zwart stempelen en inkleuren met memento-markers.Het inkleuren klinkt gemakkelijk, maar dat valt tegen, dat moet je een paar keer gedaan hebben en kleurencombinaties gebruiken. De steeltjes teken je er zelf aan, met een witte gel-pen het binnenste van de bloem aantippen, nu nog de tekst er op en matten op card stock welke kleur die bij jou bloem past.
De stempels komen van  http://www.stampinback.nl        , groetjes Ballie.......

18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Ballie, heel mooi gekleurd, mooi door eenvoud, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two gorgeous cards Ballie,lovely colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten maak je. Ander soort kaarten dan dat ik maak, maar ook erg mooi. Natuurlijk word ik ook volger van je, kan ik je mooie creaties in de gaten houden.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten, leuk om te zien wat kleur kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Ballie....ik ben gek op klaprozen. Mooi gekleurd hoor!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zo om te zien wat kleur kan doen en de stempel is prachtig, klaprozen zijn altijd mooi, creatieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een andere uitstraling zeg, beide erg mooi.

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om het verschil zo te zien en wat een mooie kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, ik vind ze allebei prachtig!
    Ik heb de stempels ook besteld, maar samen met een preorder dus ik moet er nog even op wachten. Ik vind ze wel super!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend deze klaprozen. De kleurstelling doet inderdaad heel veel. De eerste pakt mij het meest. Echt prachtig.
    groetjes
    Marja
    (marjascreativity)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie resultaten Ballie, het kleuren is je goed afgegaan! Lekkere kaarten zijn het geworden, de stempel is erg mooi oehhh..

    lieve groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In een woord Prachtig Ballie.
    hele mooie kleuren en stempel.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaartjes.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik loop weer wat achter met bloggen, maar moet je nog even een complimentje geven voor deze prachtige klaprozenkaarten! Leuk om ze zo bij elkaar te zien in verschillende kleuren.
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww Bernarda het maakt gewoon niet uit in welke kleur jij ze maakt, ik vind ze allemaal fantastisch om te zien.
    Ik kijk mijn ogen uit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)