zondag 23 september 2012

My soul sings

nog een kaart met klaprozen, gestempeld met stazon zwart.Afgeplakt met post-it en de achtergrond met distress-inkt  en een sponsje bewerkt. De klaprozen eerst met distress-inkt , en daarna nog met memento-markers wat ingekleurd. Over het geheel nog eens met een sponsje waar nog distress-inkt in zit, zachtjes gaan , ook over de bloem.Tekst er op en in de bloem met een witte gel-pen nog wat rondjes middenin het hart van de bloem.Nu nog afmatten en zie daar het resultaat, stempels komen van stampinback. groetjes Ballie.....

16 opmerkingen:

  1. Hoi Ballie, wat een prachtig geheel weer en de tekst ben ik vaker tegen gekomen maar hij blijft prachtig!
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ballie,

    wat een ontiegelijk mooie kaart. Ik werd in eerste instantie even stil van. Maar dat vond ik niet leuk voor jou, want dan zou je mijn reactie niet 'horen'.
    Ik ben dus echt onder de indruk van deze kaart met tekst. Helemaal super! Ook je andere klaprozen zijn prachtig, maar deze spant voor mij de kroon!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw deze is ook supermooi!! Prachtig van kleur en mooie stempels !! Ik hou ook wel van klaprozenstempels, maar heb eigenlijk pas één mooie kunnen vinden. Dus ik zal de volgende keer eens bij Stampinback gaan kijken. Bedankt!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige klaprozenkaart Ballie...ook deze heb je weer zo mooi gestempeld en gekleurd en die tekst is één van mijn favorieten!

    Fijne zondag en hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende klaprozen heb je gemaakt Bernarda
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi zijn je klaprozen weer geworden Ballie.
    Prachtige kleuren en hele mooie tekst.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend die klaprozen, dat is een van mijn favoriete veldbloemen, die kleur en die heb jij helemaal weten te treffen, prachtig en de tekst is ook heel mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, wat een prachtige creatie! Zo mooi met die klaprozen en zo'n schitterende tekst erbij!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In een woord: Moooiii!! Ik zie veel kaarten met klaprozen, maar dit is een "kl(n)ap-stuk"! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super mooi zeg die kleuren en de stempels!!
    groetjes josje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dit is weer een juweeltje om te zien!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoihoi

    Heb je blog even bekeken..
    wat een mooie kaartjes maak je zeg...
    Heb geprobeerd je te volgen maar krijg steeds een foutmelding :S

    gr Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Bernarda,
    Wat een prachtige kaartjes heb ik op je blog gezien, stuk voor stuk kunstwerkjes!!
    Zelf kom ik niet aan dit soort kaarten maken toe, ben te veel Magnolia fan :) maar ik vind ze wel super mooi dus je hebt er weer een nieuwe volger bij!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaart is dit weer. En zo mooi ingekleurd. Je vorige klaprozen vond ik ook super. Mooie met dat gestempelde achtergrond. Maar de klapper was toch je Eifeltoren kaart. Met die schaduw! Wat was dat mooi. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)