vrijdag 23 november 2012

kerstbloem

Een klassiek kaartje
Op StampinBack-papier heb ik 2 stukken post-it papier geplakt (wat nu wit is) en daar tussen in eerst de
onderste stempel gezet, diezelfde stempel ook op een stukje post-it gezet en uitgeknipt en op de gestempelde op de kaart gezet.
De 2de stempel gezet en alles weer herhaald net als bij de eerste bloem.Daarna de 3de stempel gezet.Nu heb ik nogmaals de stempel op een klein stukje SB gezet.Heb ze gestempeld met stazon zwart.
Ingekleurd met memento markers, verschillend rood over elkaar, zo ook met groen, ook het losse stukje
ingekleurd en uitgeknipt.Tussen de bloemen met distress-inkt wat voorzichtig gesponst.
Kaartje op rood, goud en witte kaart gemat. Daarna nog de uitgeknipte bloem , wat foam er achter en over de onderste bloem geplakt, tekst stempel met stazon en je hebt een klassiek kerstkaartje.
Kerstbloem bij www.stampinback.nl   en ook de tekst en papier. Groetjes Ballie........

8 opmerkingen:

  1. Hoi Balie,

    het is maar goed dat je beschrijft hoe je het doet, want anders zou ik niet geweten hebben dat het zoveel werk was!!
    Het ziet er prachtig uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just gorgeous,love the image and layout.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw, prachtige kaart, dat rood komt er zo mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super Ballie, ik dacht eerst dat je er een kant en klaar plaatje had opgeplakt, maar ik had beter kunnen weten, helemaal geweldig zoals je dat hebt gedaan, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Heel mooi met de stempel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk bedacht en gemaakt!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een sprekend kaartje heb je gemaakt Bernarda ik vind hem fantastisch.....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan Bennarda! Leuk om te lezen hoe je het hebt gemaakt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave √° comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)