dinsdag 27 november 2012

koud kunstje

De kikker heb ik eerst gestempeld met stazon zwart op StampinBack-papier, daana nog een keertje op post-it papier ( wat helemaal plakt ) en uitgeknipt. Het dorpje er achter ( Urban stamps Papermania ) niet een eigen stempel van SB , maar wordt wel in de winkel verkocht. Het uitgeknipte kikkertje heb ik over de gestempelde geplakt. Nu het dorp stempeltje er overheen gestempeld met stazon zwart.Even wat laten drogen , gaat heel snel met stazon. Nu gaat het inkleuren beginnen met memento-markers, heb eerst het sneeuw op de daken gedaan met grijs en gelijk met een fantastix die in een beetje water staat, wat droog gemaakt en over het grijze heen gegaan, zo ook met aan de onderkant ijs rand en sneeuw rand.Daarna alles inkleuren met memento-markers en je doet dan gewoon hetzelfde met de fantastix als hier boven beschreven. Tekst stempel met stazon, het nog even afmatten en op cardstock , je hebt nu een heuse winterkaart.Alles weer bij ; www.stampinback.nl         Lieve groetjes Ballie.........

13 opmerkingen:

  1. GEWELDIG LEUKE KAART GEWORDEN EN GEMAAKT. GROETJES JANNY

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kleurrijke kaart Bennarda, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n schaatsende kikker!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kikker vind ik helemaal thuishoren in dit dorp! Goed gevonden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is gorgeous,fabulous image and colouring.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Ballie, wat een geweldige kaart en wat is dat leuk gevonden met dat maskeren, ik ben overigens weg van die huisjes stempel en die kikker is ook geweldig, zo goed is dit, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herrlich!
    Was für eine köstliche Karte mit viel Humor.
    Die gefällt mir.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuke kaart is dit! Prachtige stempels heb je gebruikt!!! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super super leuk en mooi Bennarda.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig!!!! Wat ontzettend leuk bedacht.
    Ik word hier wel vrolijk van hoor!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bennarda,

    Mooie kaart heb je weer gemaakt, leuke stempels en prachtig ingekleurd.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerst en vooral wil ik je welkom heten op mijn blog. Ik ben nu ook bij jou komen kijken en heb al vele mooie dingen gezien! Ik zal zeker regelmatig een kijkje nemen!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk vrolijke kaart Ballie!
    Mooi werk!

    goed weekend verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)