maandag 23 februari 2015

notebook

Een boekje van de hema, wat je daar al niet mee kunt.
Heb een gedeelte met zwarte gesso gesmeerd met een kwastje, je ziet het aan de boven en onderkant nog.Goed laten drogen en afgeplakt met post-it papier, een rechthoek.Dat gedeelte met witte memento en een sponsje gesmeerd.Laten drogen.Daarna met spons en 3 kleuren memento , telkens vanuit de buitenkant erop smeren, zodat het in elkaar overloopt.Als dat droog is de stempel  stempelen ( ik heb het met stazon zwart gedaan) Binnenin het vaasje heb ik nog een klein beetje met de kleur gespeeld.Zet hier en daar met de memento nog andere kleine stempeltjes en de tekst beneden met memento wit, net als de bovenste tekst.De buitenrand met zwarte sharpie en een witte sharpie zelf maken.Nu heb je een super leuke voorkant.
groetjes Ballie...........................

9 opmerkingen:

  1. Prachtig, hoe je deze Kerststempel verwerkt hebt, super mooi gewoon, bedankt voor de inspiratie, ik heb hem ook en wist echt niet hoe ik hem mooi kon laten uitkomen, zo dus , een erg geslaagde kaart!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk zoals je het Hema boekje een prachtige uitstraling hebt gegeven Ballie...Mooie stempel van die vaas met bloem ook! Superleuk resultaat!
    Fijne dag verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, bijzonder goed geslaagd zou ik zeggen!!
    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In 1 woord......Supersssss!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, prachtig gedaan, da's supermooi ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk resultaat, Ballie!!!
    Dankjewel voor de stap voor stap duidelijke beschrijving.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave á comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)