zondag 20 december 2015

Merry Christmas

Bij deze wens ik iedereen een fijn kerstfeest en een gezond en knutsel 2016.

Op blauw cardstock de stempel met flitterglu lijm bestempelen, daarna de kaart in de bak waar de mega-flake ( winter dawn) liggen ,dep hem onder de flake en met je vingers wat aanduwen.
Daarna met je vinger voorzichtig het overtollige verwijderen.Ga met een speciaal sponsje over het gestempelde en dan zie je voorzichtig het resultaat komen.Wel de stempel meteen met water schoonmaken.
In het starterspakket zit de uitleg erbij.Op een groter blauw cardstock de tekst hetzelfde gedaan. Mat de kaart af.
groetjes Bennarda (Ballie........................)

13 opmerkingen:

  1. Mooi ! Ik heb deze flakes ook eens gekocht maar ik word er helemaal gek van dat dat spul overal heen vliegt ! haha...
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg! Ik wens jou ook heel mooie kerstdagen en voor 2016 veel gezondheid en creativiteit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een leuk idee!
    Nu ik je beschrijving lees herrinner ik me ineens dat ik dat spul ook nog eens aan geschaft heb,geloof ik twee keer gebruikt.....
    Weer eens tevoorschijn halen denk ik.....
    Voor jou ook hele fijne dagen!
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie chique kaart.
    Fijne feestdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor...chic!
    Ik heb dezelfde net gepost maar met de peacock kleurtjes. Had veel moeite met stempelen, kreeg hem niet los en papier scheurde kapot. Kreeg ook de stempel niet schoon. Wat is jouw ervaring?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor...chic!
    Ik heb dezelfde net gepost maar met de peacock kleurtjes. Had veel moeite met stempelen, kreeg hem niet los en papier scheurde kapot. Kreeg ook de stempel niet schoon. Wat is jouw ervaring?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart Ballie, Fijne Feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Bernarda,
    mooi deze kerstkaart!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, een supermooie kaart, heel mooi met die mega flakes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

wat aardig dat je een berichtje achter laat bij deze creatie.Ik lees iedere reactie en ben er heel blij mee, dus dank je wel en graag tot een volgende keer.
groetjes Bennarda (Ballie)

How kind of you to leave √° comment on this creation, I read every comment and it makes me happy.Thanks a lot and love to see you again.
hugs, Bennarda (Ballie)